Search - Kategorie
Search - Kontakty
Search - Obsah
Search - Kanály
Search - Odkazy
Search - Video
Search - GMapFP
k2
Search - Community Builder
Search - GroupJive
Search - JComments
News:


Pokročilé vyhledávání +

Videa shodující se s "Mluvené Slovo"

1007 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Řízená meditace harmonizuje čakry a působí léčivě skrze vizualizaci barev a manter harmonicky na Vaši auru. Léčí programy spojené s nízkým seběvědomím, pocity nedostatku lásky a sebelásky a otevírá vyšší stav vědomí. Hudba a slovo: Klára Hanzalová http://www.psychoterapeuticke-sluzby.cz
984 zhlédnutí
Hodnoceno 3
00:38 Nečekaný telefonát - James Bond, včelka Mája, Sandokan, major Zeman 04:35 Dabing 06:12 Párty - Ivan Lendl (Geňa), navigační systém (Ondra), Golem (Suchoš) 13:48 Dabing 2 15:14 Poslední písmeno - muž si přijde na nádraží koupit lístek do Mariánských lázní 18:04 Jedno slovo - Karla opustila přítelkyně Jiřina kvůli Petrovi 22:25 Dabing 3 23:58 Džezík - motorkou jsem srazil sviště
968 zhlédnutí
Hodnoceno 3
01:25 Jedno slovo - co nás čeká v roce 2012 02:58 Seznamka - Jožin z bažin (Geňa), Otesánek (Suchoš) a Wabi Daněk (Igor) 13:19 Opera - na Karlově mostě si německý manželský pár (Ondra + Suchoš) nechá namalovat obraz 18:56 Stop - na Karlově mostě dva restaurátoři NErestaurují sochu Jana Nepomuckého 24:04 Poslední písmeno - autoopravář oznamuje Pepovi, že jeho auto už opravit nejde 26:48 Ukolébavka - řeřicha, řízek, řemdich
287 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Překlad František Netušil a Josef Pospíšil Dramatizace Tomáš Vondrovic a Jiří Šrámek Hudba Ladislav Štaidl Režie Jiří Šrámek. Osoby a obsazení: vypravěči (Viktor Preiss, Petr Haničinec, Jana Adresíková), Phielas Fogg (Jiří Adamíra), Passepartout (Ladislav Mrkvička), Fix (Petr Nárožný), paní Auda (Hana Maciuchová). Dále účinkují Bohumil Švarc, Svatopluk Beneš, Milan Friedl a Činoherní sbor. Natočeno ve studiu Lucerna v roce 1986. Původní vydání Supraphon 1987 (2LP). Reedice Supraphon v roce 1998 (2CD, AAD, SU 5180-2 812, 2:31:33).
310 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Když slyší slovo humor, chce se mu zvracet...
332 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Toto CD s pohádkami věhlasných herců-vypravěčů, písniček a jeden autorsky namluvený minipříběh Polámal se mraveneček a úvodním slovem bylo nahráno v roce 2008 pro vlastní potřebu pro moje vlastní děti na dobrou noc. Děti vyrostli a tímto těchto 48 příběhů předávám dalším dětem. 2013
1296 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Před tisíci lety se na Zemi odehrála přírodní katastrofa, při které mělo vše živé zemřít. Byl tu však jeden člověk, kterému se povedlo zachránit nejen sebe, ale i naši budoucnost. Někteří věří, že je tento příběh skutečný, jiní zpochybňují každé jeho slovo. Legenda o arše, kterou postavili svatí, je příběhem plným hádanek a tajemství. Všechny pokusy o nalezení pravdy způsobují ještě více otázek. Vydejte se s námi po stopách jednoho z nejznámějších biblických příběhů.
320 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Video vytvořeno pro Projekt Honzíkova cesta - Děti začínají číst - UJEP Ústí nad Labem
708 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Ačkoliv má slovo fašizmus či "fašistický" specifický historický význam, dnes je užíváno k označení vícero nedemokratických zřízení, politických stran či hnutí. Pojem fašismus pochází z latinského slova fascis, které se překládá jako svazky. Původně totiž označovalo jilmové pruty svázané červenou páskou s vyčnívající vetknutou sekyrou. Tento znak úředníků římského impéria si italští fašisté přivlastnili jako symbol svého hnutí a ve 20. letech minulého století vytvořili první fašistickou organizaci "Fasci Italiani di Combattimento" - Svazky italských spolubojovníků, v jejímž čele stál Benito Mussolini. Tento snímek je názorným průvodcem světem fašismu v jeho mnoha odnožích.
2115 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Akt, Hra se zpěvy a tanci. | Cimrman / Svěrák Tradiční seminář vás seznámí s nejzákladnějšími fakty o Járovi Cimrmanovi. Následná hra ukáže, jak těžko se smiřují někteří lidé s novými poznatky ze své minulosti. Slovo upravovatele: Jednoaktová hra "Úžas žandarma Kovandy", kterou uvádíme pod kratším názvem "Akt", byla napsána v letech 1910-11. Za Cimrmanova života byla provedena, pokud víme, pouze jednou, a to v r. 1913 u příležitosti otevření restaurace Labuť v Tanvaldu. Hra se zdála tehdejším divákům cynická, vulgární, nepravděpodobná a málo vlastenecká, takže zcela propadla. Režie: Ladislav Smoljak Hrají: Žíla: Jaroslav Weigel Žílová: Miloň Čepelka Láďa Pícha: Ladislav Smoljak Bedřich Síra: Jan Hraběta Dr. Turnovský: Zdeněk Svěrák
287 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Jak praví Wikipedie,"LSD bylo poprvé syntetizováno Dr. Albertem Hofmannem v laboratořích švýcarské farmaceutické firmy Sandoz v Basileji již v roce 1938, psychoaktivní účinky však objevil náhodou až v roce 1943. Do šedesátých let byly prováděny po celém světě rozsáhlé výzkumy jejích psychiatrických účinků, např. Timothy Learym na Harvard University. Bylo úspěšně používáno mj. jako psychoterapeutická pomůcka, v léčení depresí, schizofrenie, drogové závislosti a alkoholismu a dětského autismu. Brzy si ji také oblíbili někteří umělci (zdroj inspirace) nebo věřící (jako entheogen). Od toho byl už jen malý krok k získání si popularity mezi veřejností (zejména mezi příslušníky hnutí Hippies) a v důsledku jejího podávání bez odborného dohledu došlo k sérii nešťastných úmrtí a nehod. To vedlo v roce 1967 k prakticky celosvětovému zákazu LSD i ostatních psychedelik. V komunistickém Československu, kde prováděl výzkum např. Stanislav Grof, bylo zakázáno jako poslední." Dnešní dokument dává slovo všem, kteří mají s LSD co do činění, ať už z vědeckých, komerčních či "uživatelských" důvodů. Na jeho začátku jsou krásné želatinové bonbony, na konci spousta otazníků a vykřičníků. (oficiální text distributora)
246 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Načetl Jiří Zavřel v roce 1987. Příběh o zoufalém odporu Apačů vůči přílivu bílých osadníků a modrokabátníků. Kniha o nezlomné vůli válečného šamana Geronima. Kniha plná hořkosti a bolesti. Kniha o svobodě. Na druhou stranu je to opravdu příběh vycházející ze skutečných událostí, byť možná místy nepřesně, a jako taková, je proto opravdovým obrazem barbarství, páchaných během indiánských válek na původních obyvatelích severoamerického kontinentu. Kdo by si ovšem myslel, že je hlavním tahákem knihy právě násilí, je na omylu. To je zde užito jako nutná kulisa a až mrazivě suché konstatování skutečnosti. Hrdina, vlastním jménem Goaklayeh, není krásný, není vysoký a svalnatý, ba dokonce ani mladý. Není šlechetný v našem smyslu chápání. Jaký tedy je? Je malý vzrůstem, je strhaný, má kolem padesáti let a co víc, je docela krutý. A jaký by měl vlastně být, když je celý život na útěku, že? Ale přátelé, jeho duše! To je prostor, to je skála , to je živel. Je nezlomná, nespoutaná a nespoutatelná. Znám-li nějaký příběh opravdového člověka milujícího život a svobodu, je to příběh Geronima. Často nám dá autor ve své knize nahlédnout do srdce bojovníka a odhaluje utajená místa jeho duše.
955 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Vesmír - Na pokraji kosmu - dokumentární Ještě u Homéra znamenal kosmos ozdobu, šperky a odtud i ozdobenou nebo nalíčenou osobu, zejména ženu (odtud dnešní kosmetika). Později se význam rozšířil na všechno, co je uspořádané, upravené, řádné. Řecký filosof Pythagoras byl patrně první, kdo tímto výrazem označil svět, vesmír. Vyjádřil tím své přesvědčení, že právě pozoruhodné uspořádání je charakteristické pro svět, v němž žijí lidé, na rozdíl od nerozlišeného prvotního chaosu, "temné propasti", kde se žádné tvary nevyskytují. V pozdějším běžném užití (například v Novém zákoně) znamená kosmos prostě (viditelný) svět, případně vesmír. I ten se totiž ve starověkých představách vyznačuje právě uspořádáním, oddělením nebe a Země, dne a noci, pravidelností nebeských pohybů a podobně. Pro Řeky ovšem zahrnoval kosmos nejen lidi, ale také bohy. Slovo kosmos pak použili překladatelé Bible jako označení pro stvořený svět, "tento svět", oddělený od svého Stvořitele, který sám součástí kosmu není.[1] Schéma ptolemaiovského kosmu (1533) V pojmu kosmos jako uspořádání byla zahrnuta i představa, že svět a vesmír je v prostoru omezený a konečný, že má určitý tvar. To umožnilo představu "onoho světa", který si pak mnozí představovali také jako jakýsi prostor, i když mimo tento svět. Starověkou představu, že kosmos je v prostoru omezený a v čase neomezený (Aristotelés), už pozdější židovství nahradilo představou světa, který stvořením začal, a tedy jednou také skončí. To je hlavní téma starověké i středověké apokalyptiky, očekávání konce světa. Od pozdního středověku (Mikuláš Kusánský) se objevují úvahy o prostorově nekonečném nebo aspoň neomezeném Vesmíru a v renesanci (Giordano Bruno) se k tomu připojila starověká řecká představa Vesmíru nekonečného v čase, pro niž se opět používal pojem kosmos.[2] Na této představě nekonečného kosmu, mimo nějž už nemůže nic být, stála klasická věda 19. století a postupně ovládla i běžné představy. V průběhu 20. století se ve vědě objevila nejprve relativistická představa Vesmíru sice bez hranic, nicméně nikoli nekonečného, a potom i myšlenka "Velkého třesku", tedy absolutního časového počátku Vesmíru, která navozovala i představu "konce", například tak zvané...
2143 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Fort Boyard Skupinka soutěžících se pokusí dobýt legendární pevnost Boyard. V několika náročných disciplínách musejí ukořistit klíče a indicie, aby měli co nejlepší výchozí pozici pro závěrečné získání zlatého pokladu...Tuto původně francouzskou televizní hru, založil spisovatel Jacques Antoine (on sám je tvůrcem 150 různých show), jež získala celosvětově mnoho úspěchů a to i díky vytvoření mnoha mutací, ale hlavně díky záměru, že zakládaná družstva věnují výhru zpravidla na dobročinné účely. Samotná hra existuje přes dvacet let a odehrává se ve skutečné historické stejnojmenné pevnosti Boyard, která se nachází mezi ostrovy Aix a Oleron u západního pobřeží Francie. Samotná soutěž tvoří hned několik kategorií, které se v průběhu let mění. Ale základní tři části těchto kategorií zůstavají. Jedná se o bojování o klíče, bojování o indicie a v neposlední řadě pak o dobývání zlatého pokladu, tvořící zlaté mince -boyardy. V samotné hře, šestičlený tým zdolává fyzicky i psychicky náročné disciplíny (jako je: bungee-jumping, kluzká horolezecká šikmá stěna, skleněné rourové bludiště, či hledání klíče v neprůhledných nádobách, plné nejrůznější havěti či neznámého nánosu), což je opravdovou výzvou. Disciplíny se konají za zavřenými dveřmi v místnostech po celé pevnosti, kde je vždy jiný obtížný úkol, za účelem získání sedmi klíču a tak následného odemčení brány na nádvoří pevnosti, vedoucí ke klecovému trezoru. Trezor navíc hlídají rozdovádění tygři. (Výjímkou byl pouze rok 1990, kde tým musel získat až 18 klíčů.) Pro každý test obvykle jeden až dva kandidáti vstoupí do místnosti, kde mají omezený čas na získání klíče jakožto odměnu. Čas (přibližně 2-3 minuty, v závislosti na hře) se vždy počítá na přesýpacích hodinách u každé místnosti, obsahující modrou tekutinu a ostražitě jej na monitoru střeží, čtyři ze zbytku družstva, přičemž šestý z týmu se připravuje na jiný úkol. Jakmile se stane, že soutěžící vyčerpá daný čas k získání klíče, musí urychleně opustit místnost, jinak je v místnosti uvězněn a následně odveden do cely, do které ho strčí Kebule ve sklepních prostorách pevnosti. Poté se tým rozeběhne a připojí ke svému již připravenému kolegovi, aby i on mohl vstoupit a...
959 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Fort Boyard Skupinka soutěžících se pokusí dobýt legendární pevnost Boyard. V několika náročných disciplínách musejí ukořistit klíče a indicie, aby měli co nejlepší výchozí pozici pro závěrečné získání zlatého pokladu... Tuto původně francouzskou televizní hru, založil spisovatel Jacques Antoine (on sám je tvůrcem 150 různých show), jež získala celosvětově mnoho úspěchů a to i díky vytvoření mnoha mutací, ale hlavně díky záměru, že zakládaná družstva věnují výhru zpravidla na dobročinné účely. Samotná hra existuje přes dvacet let a odehrává se ve skutečné historické stejnojmenné pevnosti Boyard, která se nachází mezi ostrovy Aix a Oleron u západního pobřeží Francie. Samotná soutěž tvoří hned několik kategorií, které se v průběhu let mění. Ale základní tři části těchto kategorií zůstavají. Jedná se o bojování o klíče, bojování o indicie a v neposlední řadě pak o dobývání zlatého pokladu, tvořící zlaté mince -boyardy. V samotné hře, šestičlený tým zdolává fyzicky i psychicky náročné disciplíny (jako je: bungee-jumping, kluzká horolezecká šikmá stěna, skleněné rourové bludiště, či hledání klíče v neprůhledných nádobách, plné nejrůznější havěti či neznámého nánosu), což je opravdovou výzvou. Disciplíny se konají za zavřenými dveřmi v místnostech po celé pevnosti, kde je vždy jiný obtížný úkol, za účelem získání sedmi klíču a tak následného odemčení brány na nádvoří pevnosti, vedoucí ke klecovému trezoru. Trezor navíc hlídají rozdovádění tygři. (Výjímkou byl pouze rok 1990, kde tým musel získat až 18 klíčů.) Pro každý test obvykle jeden až dva kandidáti vstoupí do místnosti, kde mají omezený čas na získání klíče jakožto odměnu. Čas (přibližně 2-3 minuty, v závislosti na hře) se vždy počítá na přesýpacích hodinách u každé místnosti, obsahující modrou tekutinu a ostražitě jej na monitoru střeží, čtyři ze zbytku družstva, přičemž šestý z týmu se připravuje na jiný úkol. Jakmile se stane, že soutěžící vyčerpá daný čas k získání klíče, musí urychleně opustit místnost, jinak je v místnosti uvězněn a následně odveden do cely, do které ho strčí Kebule ve sklepních prostorách pevnosti. Poté se tým rozeběhne a připojí ke svému již připravenému kolegovi, aby i on mohl...
989 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Fort Boyard Skupinka soutěžících se pokusí dobýt legendární pevnost Boyard. V několika náročných disciplínách musejí ukořistit klíče a indicie, aby měli co nejlepší výchozí pozici pro závěrečné získání zlatého pokladu... Tuto původně francouzskou televizní hru, založil spisovatel Jacques Antoine (on sám je tvůrcem 150 různých show), jež získala celosvětově mnoho úspěchů a to i díky vytvoření mnoha mutací, ale hlavně díky záměru, že zakládaná družstva věnují výhru zpravidla na dobročinné účely. Samotná hra existuje přes dvacet let a odehrává se ve skutečné historické stejnojmenné pevnosti Boyard, která se nachází mezi ostrovy Aix a Oleron u západního pobřeží Francie. Samotná soutěž tvoří hned několik kategorií, které se v průběhu let mění. Ale základní tři části těchto kategorií zůstavají. Jedná se o bojování o klíče, bojování o indicie a v neposlední řadě pak o dobývání zlatého pokladu, tvořící zlaté mince -boyardy. V samotné hře, šestičlený tým zdolává fyzicky i psychicky náročné disciplíny (jako je: bungee-jumping, kluzká horolezecká šikmá stěna, skleněné rourové bludiště, či hledání klíče v neprůhledných nádobách, plné nejrůznější havěti či neznámého nánosu), což je opravdovou výzvou. Disciplíny se konají za zavřenými dveřmi v místnostech po celé pevnosti, kde je vždy jiný obtížný úkol, za účelem získání sedmi klíču a tak následného odemčení brány na nádvoří pevnosti, vedoucí ke klecovému trezoru. Trezor navíc hlídají rozdovádění tygři. (Výjímkou byl pouze rok 1990, kde tým musel získat až 18 klíčů.) Pro každý test obvykle jeden až dva kandidáti vstoupí do místnosti, kde mají omezený čas na získání klíče jakožto odměnu. Čas (přibližně 2-3 minuty, v závislosti na hře) se vždy počítá na přesýpacích hodinách u každé místnosti, obsahující modrou tekutinu a ostražitě jej na monitoru střeží, čtyři ze zbytku družstva, přičemž šestý z týmu se připravuje na jiný úkol. Jakmile se stane, že soutěžící vyčerpá daný čas k získání klíče, musí urychleně opustit místnost, jinak je v místnosti uvězněn a následně odveden do cely, do které ho strčí Kebule ve sklepních prostorách pevnosti. Poté se tým rozeběhne a připojí ke svému již připravenému kolegovi, aby i on mohl...
962 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Fort Boyard Skupinka soutěžících se pokusí dobýt legendární pevnost Boyard. V několika náročných disciplínách musejí ukořistit klíče a indicie, aby měli co nejlepší výchozí pozici pro závěrečné získání zlatého pokladu... Tuto původně francouzskou televizní hru, založil spisovatel Jacques Antoine (on sám je tvůrcem 150 různých show), jež získala celosvětově mnoho úspěchů a to i díky vytvoření mnoha mutací, ale hlavně díky záměru, že zakládaná družstva věnují výhru zpravidla na dobročinné účely. Samotná hra existuje přes dvacet let a odehrává se ve skutečné historické stejnojmenné pevnosti Boyard, která se nachází mezi ostrovy Aix a Oleron u západního pobřeží Francie. Samotná soutěž tvoří hned několik kategorií, které se v průběhu let mění. Ale základní tři části těchto kategorií zůstavají. Jedná se o bojování o klíče, bojování o indicie a v neposlední řadě pak o dobývání zlatého pokladu, tvořící zlaté mince -boyardy. V samotné hře, šestičlený tým zdolává fyzicky i psychicky náročné disciplíny (jako je: bungee-jumping, kluzká horolezecká šikmá stěna, skleněné rourové bludiště, či hledání klíče v neprůhledných nádobách, plné nejrůznější havěti či neznámého nánosu), což je opravdovou výzvou. Disciplíny se konají za zavřenými dveřmi v místnostech po celé pevnosti, kde je vždy jiný obtížný úkol, za účelem získání sedmi klíču a tak následného odemčení brány na nádvoří pevnosti, vedoucí ke klecovému trezoru. Trezor navíc hlídají rozdovádění tygři. (Výjímkou byl pouze rok 1990, kde tým musel získat až 18 klíčů.) Pro každý test obvykle jeden až dva kandidáti vstoupí do místnosti, kde mají omezený čas na získání klíče jakožto odměnu. Čas (přibližně 2-3 minuty, v závislosti na hře) se vždy počítá na přesýpacích hodinách u každé místnosti, obsahující modrou tekutinu a ostražitě jej na monitoru střeží, čtyři ze zbytku družstva, přičemž šestý z týmu se připravuje na jiný úkol. Jakmile se stane, že soutěžící vyčerpá daný čas k získání klíče, musí urychleně opustit místnost, jinak je v místnosti uvězněn a následně odveden do cely, do které ho strčí Kebule ve sklepních prostorách pevnosti. Poté se tým rozeběhne a připojí ke svému již připravenému kolegovi, aby i on mohl...
1028 zhlédnutí
Hodnoceno 4
Fort Boyard Skupinka soutěžících se pokusí dobýt legendární pevnost Boyard. V několika náročných disciplínách musejí ukořistit klíče a indicie, aby měli co nejlepší výchozí pozici pro závěrečné získání zlatého pokladu... Tuto původně francouzskou televizní hru, založil spisovatel Jacques Antoine (on sám je tvůrcem 150 různých show), jež získala celosvětově mnoho úspěchů a to i díky vytvoření mnoha mutací, ale hlavně díky záměru, že zakládaná družstva věnují výhru zpravidla na dobročinné účely. Samotná hra existuje přes dvacet let a odehrává se ve skutečné historické stejnojmenné pevnosti Boyard, která se nachází mezi ostrovy Aix a Oleron u západního pobřeží Francie. Samotná soutěž tvoří hned několik kategorií, které se v průběhu let mění. Ale základní tři části těchto kategorií zůstavají. Jedná se o bojování o klíče, bojování o indicie a v neposlední řadě pak o dobývání zlatého pokladu, tvořící zlaté mince -boyardy. V samotné hře, šestičlený tým zdolává fyzicky i psychicky náročné disciplíny (jako je: bungee-jumping, kluzká horolezecká šikmá stěna, skleněné rourové bludiště, či hledání klíče v neprůhledných nádobách, plné nejrůznější havěti či neznámého nánosu), což je opravdovou výzvou. Disciplíny se konají za zavřenými dveřmi v místnostech po celé pevnosti, kde je vždy jiný obtížný úkol, za účelem získání sedmi klíču a tak následného odemčení brány na nádvoří pevnosti, vedoucí ke klecovému trezoru. Trezor navíc hlídají rozdovádění tygři. (Výjímkou byl pouze rok 1990, kde tým musel získat až 18 klíčů.) Pro každý test obvykle jeden až dva kandidáti vstoupí do místnosti, kde mají omezený čas na získání klíče jakožto odměnu. Čas (přibližně 2-3 minuty, v závislosti na hře) se vždy počítá na přesýpacích hodinách u každé místnosti, obsahující modrou tekutinu a ostražitě jej na monitoru střeží, čtyři ze zbytku družstva, přičemž šestý z týmu se připravuje na jiný úkol. Jakmile se stane, že soutěžící vyčerpá daný čas k získání klíče, musí urychleně opustit místnost, jinak je v místnosti uvězněn a následně odveden do cely, do které ho strčí Kebule ve sklepních prostorách pevnosti. Poté se tým rozeběhne a připojí ke svému již připravenému kolegovi, aby i on mohl...

RSS
Top UK Bookmakers b.betroll.co.uk betfair
How to get bonus http://l.betroll.co.uk/ LB